Monday, December 21, 2009

HARI BERSEJARAH DALAM HIDUP..(^_^)

Pada 19 oktober 2009 yang lalu aku da mengikuti majlis konvenkesyen..walau da lama berlalu tapi aku nak abadikan dalam blog ini. Aku akui pada mulanya aku tidak berminat utk mengikutinya sebab membazir duit…memang byk duit kena guna, tapi aku tak dpt mengikuti kehendak sendiri kehendakku sendiri..sebab nak jaga hati mak dan bapa untuk lihat aku naik pentas aku penuhi segala keinginan mereka.. tapi ketika konvenkesyen tu bapa tak datang sebab masalah kewangan, aku pada mulanya sedih sebab bolehnya aku nak mereka berdua yang hadir..sebab aku tahu keadaan mak dan bapa terutama bapa, yang tidak dpt menghabiskan persekolahan dan sering di kecilkkan oleh adik beradik sendiri dengan keadaannya ..namun aku berusaha buat mereka bangga kerana memiliki anak yang mampu menaiki pentas dan memakai jubah konvokesyen mengambil sijil di atas pentas. Walaupun aku bukan la cemerlang namun dgn penanugerahan ini sudah cukup membanggakan kedua ibu bapa ku.. bila ku renugn semula gambar2 semasa konvokesyen nie, Nampak seronok dan bahagia… malah aku makin semangat dan berkeyakinan utk melalui pengajian ku di utk ijazah ini, dan moga kali ini aku menharap pengajian ku ini dapat ku lalu dgn lebih berkeyakinan dan mempunyai matlamat yang lebih jelas..

Di sini ku sematkan gambar kenangan ku semasa konvokyen..



hari yang bersejarah buat diri dan keluarga ku..(^_^)

2 comments:

NoRuLLiSzA eL FaRiSi said...

alfu mabruk ya ukhti..
mg dpermudahkan sgl urusan ukhti di hari mendatang..

tidak salah kita menghadirkan sinar keceriaan & kegembiraan pd kedua ibubapa..

kirim salam pd ibu & ayah..

QalbunNur said...

salam alaiykh..
syukran ya ukhti utk doanya..
maaf ana baru baca comment dlm blog ana, da lama ana tidak menjengukk blog ini..dan da makin usang.(-_-)
insyaALLAH ana sampaikan salam ukhti buat ibu bapa ana.